COVID-19

Flowers

jouw aankoop tijdens de lockdown

In onze winkels

Het is weer mogelijk om jouw pakket te laten bezorgen en op te halen in al onze winkels!

Als je bij het afrekenen jouw favoriete winkel nog niet kunt selecteren, is ‘click en collect’ vanaf de website geen optie voor deze winkel. Als je de winkel belt kunnen onze collega’s direct voor je kijken of het artikel dat je wilt hebben al in de winkel op voorraad is. Je kan dan telefonisch een afspraak maken om het artikel op te halen in de winkel.

Zodra de bestelling is aangekomen in jouw favoriete winkel ontvang je van ons bericht. Je kan dan telefonisch contact opnemen met de winkel voor het maken van een persoonlijke ophaalafspraak. De gemaakte afspraak zullen wij per mail aan je bevestigen.

Zonder persoonlijke afspraak is het niet mogelijk om jouw pakket op te halen.

Wil je jouw pakket liever thuis laten bezorgen? Dat kan natuurlijk ook nog steeds. Vanaf 29.99 euro is dat kosteloos.

Onze retourtermijn is tijdelijk verlengd naar 60 dagen. Loopt deze termijn af voordat onze winkels weer volledig open zijn? Dan heb je na het volledig openen van onze winkels nog 14 dagen de tijd om alsnog jouw aankoop te retourneren in een van onze winkels.

Voor onze gehele organisatie geldt dat wij, daar waar mogelijk, thuis aan het werk zijn. Afspraken met klanten, leveranciers en andere betrokkenen vinden digitaal plaats of zijn verzet naar een ander moment.

Bereikbaarheid klantenservice

Helaas zijn we op dit moment telefonisch niet bereikbaar. Met het sluiten van onze winkels en daar bovenop nog de onverwacht grote vraag naar winterartikelen, kunnen we niet langer de service bieden die je van ons mag verwachten. Ondanks technische verbeteringen die we hebben doorgevoerd, zijn we telefonisch onvoldoende bereikbaar gebleken. Je kan ook nog wel steeds bereiken via de mail. We reageren binnen een paar dagen en doen er alles aan om je zo goed mogelijk te helpen. Gezien de bijzondere omstandigheden, hopen we op jouw begrip.

Klik hier voor onze klantenservice

Huidige levertijden

Wij hanteren een levertijd van 3 tot 5 werkdagen. LET OP: het is momenteel erg druk bij DHL en kan je pakket langer onderweg zijn. Zodra jouw bestelling verzendklaar is gemaakt ontvang je van ons een e-mail met daarin een track&trace link. Op deze manier kan je de status van de bezorging van jouw bestelling volgen. Deze link wordt actief zodra DHL het pakket in ontvangst heeft genomen. Dit kan maximaal 48 uur in beslag nemen.

Wij doen er alles aan om onze producten, die bijdragen aan een gezonde levensstijl, voor jou beschikbaar te houden. Ook in deze tijd is het erg belangrijk om voldoende in beweging te blijven en daarvoor de juiste artikelen te gebruiken.

Download onze app

Shop 24/7 met de Perry-app! Krijg onderweg toegang tot de nieuwste producten en exclusieve aanbiedingen.

Download vanuit de App Store Download vanuit Google Play

Aanmelden voor de nieuwsbrief

Loading
Wij accepteren de volgende betaalmethoden
PayPal-logo Apple Pay-logo iDeal-logo
Bezoek onze bedrijfswebsite   www.jdplc.com Copyright © 2021 Perry onderdeel van JD Sports Fashion Plc, All rights reserved.
Loading